Mr. Blue

Jeg vet jeg ikke burde gå hen å publisere et manipulert bilde, men jeg kunne rett og slett ikke motstå fristelsen i dette tilfellet. Og – han vet jo ikke hva han er med på stakkars liten? Men jeg håper det kan påkalle et smil på en ellers grå og våt dag . . .?
Si ‘Hallo’ til Herr Blue!
Yes, I know I shouldn’t be publishing a picture that has been manipulated, but in this case I just couldn’t resist the temptation. And – the poor little thing doesn’t have a clue of what he is participating in anyway . . .
I hope it may call upon a smile in an otherwise wet and drab day . . .?
Please say hello to Mr Blue!

(Compliments of SRB)
Please return me to INDEX for a new picture/destination.

 

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in BUSKERUD, Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Mr. Blue

  1. -Eugenia says:

    mwa-ha-ha-ha! You created a cute little character, Svein. I needed a laugh today.

    Like

  2. hannahjuell says:

    Artig bilde! 🙂

    Like

    • Seenorway says:

      Tusen takk! Kunne ikke motstå fristelsen 🙂 Og velkommen til min blogg!
      En snarvei til å finne det du evt. leter etter er å gå via ‘INDEX’. (Du finner en link
      i bunnen av alle innlegg!) I ‘INDEX’ er alt oppført alfabetisk undewr sine respektive fylker og – du kan
      også lese ut hvor mange bilder som ligger i hvert innlegg. Nesten 7000 bilder totalt – alle i ‘full screen’
      Kos deg! PS. ‘Girls in Color’ ser ikke ut til å eksistere? I alle fall får jeg slik melding?!

      Liked by 1 person

  3. vestlending says:

    Ha ha ha ja det var morsomt!

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.