Daily Archives: October 5, 2017

Høstfjellet ‘blomstrer’!

Nå – like før snøen faller . og hvis man er så heldig å oppleve en klar dag med sol, så er det intet alternativ til det norske høstfjellet som eksploderer i en siste kraftansteengelse i farger . . . … Continue reading

Posted in OPPLAND | Tagged , , , , , , , , , , , , , | 14 Comments

Norwegian Holiday Cabins

Jeg nevnte i et av mine siste innlegg at det var mange hytter i fjellet, men at de var slik bygget at de passet mest mulig inn i naturen rundt dem? Og da synes jeg dette eksemplet hentet fra Nord-Aurdal … Continue reading

Posted in OPPLAND | Tagged , , , , , , , , , , , , | 15 Comments

The Light – II

Jeg nevnte at jeg hadde noen ekstra bilder som ikke ble publisert forrige gang, og i ettertid ser jeg at flere har blitt ganske like, men her et i alle fall et lite utvalg. I mentioned that I had several … Continue reading

Posted in BUSKERUD, Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | 7 Comments