Daily Archives: February 26, 2013

Borgund stavkirke

Borgund stavkirke  går for å være landet eldste og best bevarte stavkirke. Antagelig er den bygget rundt 1180 AC basert på en undersøkelse av tømmeret som kirken er bygget av. Dette skal være hogd rundt 1170! ‘Borgund stave church‘ is … Continue reading

Posted in SOGN & FJORDANE | Tagged , , , , , , , , , , , | 11 Comments

Ramberg – Flakstad

Et bilde fra Flakstad i Ramberg (Lofoten) ! A picture from Flakstad in Ramberg (Lofoten) (Compliments of RXS ) Retur INDEX

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , | 3 Comments

Crime must be popular!

Jeg har tidligere presentert hva jeg kaller ‘min partner in crime’, men jeg har flere 😎  Så idag skal jeg presentere et par bilder fra min ‘partner’ i det høye nord – R. Svanberg: ‘Skagesanden’ i Ramberg! Crime must be … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , | 6 Comments