Daily Archives: January 2, 2013

Double Enigma

Idag studerte jeg et eldre foto av regnbuen. Og jeg hadde selvsagt flere. Det blir fort 5-6 bilder når jeg først finner frem apparatet. På samtlige bilder var himmelen lysere under regnbuen enn den var over. Hvordan kan det ha … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , | 11 Comments

The goat, the dog and the lion –

Av og til finner jeg motiver i skylaget høyt der oppe – Og jeg vet at mange strever med å se hva jeg ser. . . Some times I find my motives in the skies high above – And I … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , | 6 Comments

Fagernes

Fagernes er administrasjonssenteret i Nord-Aurdal kommune og hatt hatt såkalt ‘by-status’ siden 2015 til tross for at det pr idag kun bor 1483 mennesker der. Fagernes is the administration center in the community of ‘Nord-Aurdal’ and have retained a ‘city-status’ … Continue reading

Posted in OPPLAND | Tagged , , , , , , , | 16 Comments