Daily Archives: July 28, 2019

The Enterance!

Den første tabben var jo å velge feil vei inn i Hemsedal-området jeg ville besøke, men ‘aldri så galt at det ikke er godt for noe’, heter det jo? Og jeg fikk anledning til å fyre av to panorama-bilder som … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | 8 Comments

The Long Haul

Min innleide ring(e)due har varslet dere om at det i dagene fremover kan bli ganske mange spennende  naturbilder ettersom jeg sist lørdag la ut på en skikkelig  langtur som endte etter hele 518 km hadde lagt seg til på speedometeret!  … Continue reading

Posted in BUSKERUD | Tagged , , , , , , , , , , , , | 9 Comments

Well, Hello there . . .

Jeg er altså den norske ringdua som dere nesten bare hører hver morgen, og jeg trodde jo jeg var trygg for fotografer før jeg var ferdig med morgenstellet og særlig fordi jeg burde være trygg på over 12 meters avstand … Continue reading

Posted in BUSKERUD | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | 2 Comments