Andøya – Skarsteinsfjæra

IMG_9315bjpgDette kunne like gjerne ha vært et maleri av Rembrandt, men det er et fotografi tatt av vår fotograf på Andøya! Og hvilket fotografi!!! Men selvsagt medvirker også naturen så godt den kan🙂

This could very well have been a painting from the renowned Rembrandt, but it is a photo taken by our esteemed photographer at Andoeya. And what a picture!!! But, of course, the nature also plays a part in a very positive way! 🙂
(Compliments of MXS)

Please return me to INDEX

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in NORDLAND and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Andøya – Skarsteinsfjæra

  1. elfisynnove says:

    Det er så vakkert der oppe i nord! Var på Andøya for noen uker siden det er helt fatastisk. Hadde dessverre ikke med meg ordentlig kamera, kun mobilkamera.

    • Seenorway says:

      De fleste av dagens mobil-kamerer kan jo gi deg et høyst brukbart resultat, men det er klart at moderne SRL-kamera eller et av de elektroniske 4/3-kameraene vil gi deg langt større handlefrihet.

      • elfisynnove says:

        Det gir et helt ok resultat, men ikke i nærheten av dette flotte bildet.

        • Seenorway says:

          Jeg tror det kommer litt an på forholdene i øyeblikket. Dersom lysforhold er innenfor det akseptable så kan det nok gjøre en bra jobb, (Det finnes jo mobilkameraer med 40 mpx), men blir situasjonen mer utfordrende så trenger du nok noe mer avansert ja.
          Kan jeg spørre hvor du bodde før – og nå?

          • elfisynnove says:

            Bodde tidligere i sande i Vestfold, nå har jeg flyttet til Horten sentrum. Min iPhone 6 kan i hvert fall ikke måle seg med mitt Canon speilreflekskamera. Merker det spesielt når det er litt vanskelige lysforhold ja, og hvis jeg ønsker å zoome litt nærmere. Disse bildene du legger ut er i hvert fall helt fantastiske.

            • Seenorway says:

              Jeg kjenner ikke iPhone 6! Bruker ikke telefonen til bilder i det hele tatt (og det er sikkert like bra🙂 ), men jeg har jo laget foto-reportasjer både fra Sande og Horten.
              Bildet fra Andøya er forøvrig ikke tatt av meg, men av en av mine samarbeidende fotografer. Jeg få bare si tusen takk på hennes vegne. Hvis du setter inn hennes unike signatur (MXS) i den lille text widget’n under toppbildet, så kan du se mange fler av hennes bilder her inne.

  2. vestlending says:

    Det er som man mister pusten fullstendig! Noen vet å være på rett plass til rett tid!

  3. Annie says:

    Vakkert ute på Andøya🙂 Nydelig bilde og her har du jo noen fantastiske fotografer som jeg aldri kan “strekke” meg etter😀

    • Seenorway says:

      Det er vakkert. Det skal ikke bestrides, men så var det dette med distanser, tid og anledning. Derfor er jo byer som Harstad og Narvik på ønskelista fremover . . .
      Men også småsteder med vakker natur! Selv har jeg ikke anledning. Det blir alt for langt!
      Så dersom slike steder skal presenteres, så må det bli via lokale krefter.

  4. beautiful picture, just perfect!🙂

Leave a Reply

