Goodbye November

November har vært spesiell med tungt snøfall, iskalde kuldegrader, men også dager med uvanlig varme og sol. La disse to bildene av kveldens solnedgang stå som et lite adjø til November for denne gang.
The month of November has been a rather special month with heavy snowfalls, freezing temperatures, but also warm periods with sunny days. Let these two pictures stand as a greeting to the departing November.
(Compliments of SRB)

Please return me to INDEX for a new destination

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in BUSKERUD and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Goodbye November

  1. vestlending says:

    Ja jeg tar en dag av gangen! Verden er i endring og neppe i en positiv endring! Mye kan skje på ett år?

    • Seenorway says:

      Yes and Yes! Riktig på begge punkter! Jeg vet ikke om jeg kan/skal bruke begrepet ‘siste forestilling’, men kan hende er det uansett det for oss gamlingene.
      Men du verden for en spennvidde våre liv har hatt om man ser alt som har skjedd fra fødsel til død?

  2. Seenorway says:

    Nja, det er jo ikke helt umulig? Det er mitt håp at jeg også skal få tid til å publisere en del ‘drone-bilder’ etter hvert, men – som jeg har sagt før: Livet kommer uten garantier og vi gjør best i å utnytte den tiden som blir oss tilgjengelig. Dessuten er det en del tegn i tiden som gjør meg noe betenkt om man ser verden i et noe videre perspektiv!

  3. vestlending says:

    Goodby November og forhåpentligvis lever vi også om ett år så vi får oppleve enda en November måned!

Leave a Reply

