Kleiver Panorama

Som noen av dere vil ha fått med seg så gikk min siste søndagstur over Kleiver i Røyken? Og siden været var optimalt, ble det tatt et par panoramabilder der oppe fra.  Her er ett av dem:
Some of you will have registered that my walk of Sunday late went across ‘Kleiver’ here on my home turf?  And since the weather was the very best at the time, a few panorama shots were taken. Here is one of them!
(Compliments of SRB)

Please return me to INDEX for a new destination

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in BUSKERUD and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Kleiver Panorama

  1. I think I am all caught up with my comments Svein as I see this is where I left off..🙂 Have a beautiful evening and weekend.. Loved my visit again my friend.. and good to see all is well in your world… xxx Hugs❤ Sue xx

  2. vestlending says:

    Jeg kan ta bilder i Haugesund og Stavanger Men det er først etter øvre deler av Innerdalen er tatt! Ålesund må også gjøres ferdig!

    • Seenorway says:

      Det hadde vært kjempefint, Per! Jeg var jo engang gift i Haugesund og kjenner byen tålelig godt, men – idag er det laaangt å reise for 30-40 bilder!
      Ja, egentlig hadde det jo blitt flere, for hadde jeg først reist over, så hadde jeg nok tatt med meg Skudeneshavn og et par andre steder på Karmøy. Det er en ny Viking Camp på Avaldsnes!
      I Stavanger trenger jeg en ‘sentrums-reportasje på 20-30 bilder og dertil en 30 bilders fra ‘gamlebyen’ i Stavanger. Kanskje du burde planlegge en hurtigbåtreise i forbindelse med den årlige matmessen på torget?

  3. This is lovely, and I am so pleased Trini found her way back to her homeland via your photos Svein..🙂 Wonderful xx

  4. Seenorway says:

    India er jo dessverre ikke alene om ‘åpen kloakk’ i byene. Selv Singapore, som går for å være en av verdens reneste byer, hadde ‘åpen kloakk’ da jeg besøkte byen, men kanskje har de gjort fremskritt også der?
    Du er jo kjent med Norsk geografi? Da er den mest effektive metode for å finne hva du måtte være interessert i som følger: Åpen et hvilket som helst innlegg. I bunnen av dette vil du finne en link som tar deg til ‘INDEX’ (som er langt bedre en de vanlige arkivene). I ‘Index’ er alle oppføringer ordnet alfabetisk og under sine respektive fylker. Du kan også se hvor mange bilder som finnes i hver enkelt innlegg og hvilken fotograf ssom gjordfe jobben.
    Jeg beklager at du ikke finner noe fra Stavanger. Jeg har en fantastisk fotograf der som engang lovet å sende meg noen bilder, men han har nok hendene fulle med mye annet. Har ikke hørt noe fra ham de siste 3 årene (og da kommer det nok heller ikke noe!)
    Og jeg vet ikke om jeg skal la min pensjon absorbere kostnader for en tur til Stavanger?
    (Det er over 60 mil hver vei!)

  5. Trini Lind says:

    Nydelig!!🙂 Savner Norge🙂

    • Seenorway says:

      Se der! Da hadde jeg rett?🙂 (Men ‘Lind’ kunne jo godt ha vært svensk?) Leste et par kapitler fra indisk romantikk (og du skriver godt!)
      Hvor lenge har du bodd i India? Jeg har ikke vært der siden på 60-tallet, men da var jeg der nede riktig ofte. For meg er sikkord ‘krydder’, ‘farger’, ‘lukter’, ‘hellige kuer’ og – en trafikk-kultur som ikke henger på greip!(Sett med høyst blå og nordiske øyne!)🙂
      PS! Du kommer garantert til å få hjemlengsel av min blogg som inneholder nesten 6000 ‘full-screen-bilder’ fra Norge!

      • Trini Lind says:

        Jepp, du hadde rett!!🙂🙂 Jeg har bodd i India i 3 aar. Ja, det er ganske vilt her, men mye har forandret seg de siste sikkert ti aarene. Hvis du har tid og lyst kan du se paa bildene i posten min som heter “September in Kolkata” der er det litt bilder av moderne India. Men det er fortsatt kuer i gaten, null trafikkregler (som blir holdt i hvert fall) og masse lukter (hvitloek, roekelse, krydder, blomster, kloakk).🙂 Ja, jeg saver allerede Norge bare fra de bildene jeg har sett til naa. Gleder meg til aa se mer!🙂

Leave a Reply

