Sunset at Home

Jeg så at himmelen var en slags orange, men hadde konkludert med at jeg som vanlig var litt for sent ute, men min kone ville det annerledes.  Så da var det bare og løpe med kameraet i neven . . .
Og de heldige er jo dere (for jeg har allerede sett denne!)🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
I saw that the sky became kind of orange, but I concluded that I was a bit too late – just like I always seemed to be, but my wife wouldn’t give up.
So I had to run with my camera in hand . . .
And you guys are the lucky ones (because I’ve already seen it! ) 🙂
(Compliments of SRB)

Return to INDEX

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in BUSKERUD and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Sunset at Home

  1. Seenorway says:

    Yes, you never know what will happen once the sun gets underneath the horizon since it’s not possible to see what kind of clouds ar present down there.

  2. vestlending says:

    Spørsmålet er vel om vi er heldige når vi får ett slikt tegn fra oven? Du ser vel figuren?

    • Seenorway says:

      He he, ja, nå er kanskje jeg litt mer skeptisk en mange på det området. Og jeg tror ikke på at det er noen ‘der oppe’ eller ‘der nede’. Jeg tror rett og slett det er ‘skremmebilder’ utviklet av noen ganske slu mennesker en gang laaangt tilbake i tid (da alfabetismen hersket) for å få kontroll opver massene og skaffe seg personlig makt/rikdom.
      Idag har vitenskapen kunnet komme med reimelig godt underbyggede teorier både på skapelse og diverse ‘undere’. Vi bor altså på en ‘levende planet’ og med dagens vitenskap og internett burde kanskje flere ta det inn over seg?

Leave a Reply

