The tough guy

Mens jeg arbeider med andre ting så tenkte jeg at jeg ville introdusere dere til en venn av meg;  en venn som alltid står tidlig opp om morgenen, alltid lysende optimistisk på hva dagen vil bringe, men tøff nok til å greie seg med det absolutte ‘eksistens minimum’.
Der intet finnes, må man stole på seg selv og egne evner og greie seg selv. Man kan lære mye verdifullt av slike venner!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

While I’m working with other things, I’d like to introduce yo to a friend of mine; a friend
which is an early riser, always full of optimism to what the day will bring him, but tough enough to get by on an ‘existance minimum’ if that’s all there is.
Where there is virtually nothing, one have to trust in oneself and own abilities in order to survive!
You may learn a lot from such friends!
(Compliments of SRB)

Return to INDEX

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to The tough guy

  1. vestlending says:

    Ja, løvetannen er flink å produsere egne oaser både i grus og på berg!

  2. Breiflabben says:

    Kan ikke la være Argus, men det er bare en H i ordet tøff og det er den siste. Tittelen din blir ikke det den er ment som kan du si.
    For løvetannen er en tøffing🙂

    • Seenorway says:

      Jeg setter pris på korreksjoner. Etter at jeg kjøpte nytt trådløst tastatur for noen år siden så har det vært mye ‘urent trav’ her borte. Jeg tror feilprosenten økte med 2-300 % over natta. Til mitt forsvar ser jeg det er korrekt skrevet i siste avsnitt!🙂
      Oppdager dessverre ikke alt.(Men jeg prøver)🙂

  3. Mormor says:

    Hurra for løvetannen🙂

Leave a Reply

