Head on – photography

Man skal jo helst ikke fotografere rett inn i ‘soløyet’, men av og til er det fristende for å oppnå effekter som denne.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAIt’s not advisable to shoot pictures straight into the sun, but at times it’s kind of tempting to obtain effects like this one.

(Compliments of SRB )

Return INDEX

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in BUSKERUD and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Head on – photography

  1. 1EarthUnited says:

    This is brilliant!

  2. Se innboksen på facebooki, der har jeg skrevet en melding til deg.🙂

    • Seenorway says:

      Takker. Er du forttsatt i Hvittingfoss? Nå som Skjeggestadbrua er nede så kommer jeg jo den veien når jeg skal til Larvik-området (tror jeg da?🙂 )

      • Ja jeg kommer ikke til å flytte noe mere, så jeg blir boende her, og kaffen står alltid på bordet.🙂
        Hadde vært koselig om du stakk innom.

        • Seenorway says:

          Jeg håper jeg får tid på meg til å sende deg et varsel hvis jeg kommer den veien. Når man skal fotografere så blir man jo fort veldig væravhengig, og så må man jo få gjort jobben før solen forsvinner igjen, men jeg skalø ha deg i tankene, Jorunn! Kunne vært koselig med en prat igjen?!

  3. Seenorway says:

    Takker og bukker! Og God Påske til deg også!
    Virker som de fleste har reist til fjells her?!

  4. Anne-Mari says:

    Vakkert !
    God påske.

Leave a Reply

