Good Evening

Dette stemningsfulle bildet er tatt en aften i Kragerø-skjærgården, og mange av dere vil erindre at jeg tidligere har presentert reportasjer fra såvel Kragerø som Portør, men for dem som ikke har sett disse, så er anledningen her nå. Bare trykk på linkene.
regnskyer bak KragerøThis atmospheric picture was taken one evening in the Kragerø archipelago and – many of you will recall that I have previously published photo reports from  both Kragerø as well as Portør, but for those of you that haven’t seen them, the opportunity in here once more.
Just hit the links!
( Compliments of AMS )

Retur INDEX

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in TELEMARK and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Good Evening

  1. God morgen. Vakre bilder inne hos deg, har bladd litt rundt og lest..Og kost meg med dine bilder, Holmestrand, ja, har du kjørt forbi døra mi allså. :))) du kunne da gitt lyd fra deg.Her er det alltid kaffe på bordet, vettu :))
    må også si at jeg har lagt deg til på foto-siden min, så jeg ikke mister bloggadressen din igjen.
    Ønsker deg og dine gode og fine høstdager.
    Klem fra Jorunn Helene,
    Fra Bloghog. (ertaberta2)

    • Seenorway says:

      Hei Jorunn,

      Det var et hyggelig besøk! Nja, nei – ikke riktig ‘forbi døra di’ denne gangen🙂 Kom fra Sande og forsvant samme vei etter oppgradering av bilder. Flott at du tar vare på adressen. del gjerne med venner på FB. Men jeg kom altså fra Sande denne gangen (kystveien) og returnerte samme vei 🙂 Next time!!!

  2. Mormor says:

    Da har jeg laget en liten oppfordring til de som måtte komme innom hos meg.
    http://www.starbear.no/mormor/2013/10/15/se-norge-svein-og-en-oppfordring/

  3. Patrizia M. says:

    Bellissima foto. Wowww!!!

Leave a Reply

