Xmas presents

Kopi av Picture 772
Picture 455
Picture 596B

About Seenorway

'See Norway' vil i fremtid befatte seg med å vise bildereportasjer fra byer, kommuner og tettsteder rundt i Norge. 'See Norway' will take pride in showing you picture reports from communities and settlements throughout Norway. Contact: post@roby.no
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Xmas presents

  1. vestlending says:

    Flottere julekort kunne en nesten ikke tenkt seg! Vakkert og stemnings fullt!

    • Nja, det blir som man ser det😀 I dag er det forøvrig veldig stille på bloggen. Det er kommet inn litt over dusinet med hilsner – i det vesentligste fra USA og Australia samt Norge, men det er jo ikke uvanlig med 4-5 ganger så mange. Det er vel julen som har festet grepet . . .

  2. Clanmother says:

    Merry Christmas – all the very best of the season to you and yours….

  3. Mjollnir says:

    Veldig bra fotos! Fantastiske bilder…. 🙂

    • Takk! Og så rydder jeg opp i en liten stavefeil🙂 som du har hengt deg opp i :
      ‘Fantastiske’ (As in ‘fantastic)

      • Mjollnir says:

        Jeg håpe at du forstår meg, fordi jeg er en utrolig dumt utlender! Heia Norge! Jeg prøver mitt beste å forstår norsk, og å snakke norsk. Jeg kann ikke snakke flyttende men jeg prøver, men jeg kann si en ting – dine bilder er fantaske og jeg vil se Norge mer. Takk for dine bilder. 😀

        • Seenorway says:

          Hei, Mjollnir-
          Nå får du kanskje to meldinger her for noe gikk galt i prosessen her. Nei, jeg er jo klar over at du er en utlending som gjør ditt beste for å lære norsk (som nok er et veldig vanskelig språk å lære). Og siden du har gjort nøyaktig samme skrivefeil tidligere, så tror du tydeligvis at det skal skrive slik? Derfor min lille rettelse! Og intet er meg fjernere enn å tenke på en ‘dum utlending’. Din innsats er prisverdig!
          Jeg skriver selv mye feil, men det skyldes et nytt tastatur med redusert avstand mellom taster og som krever uhyre nøyaktige anslag. Ha en flott jul!

        • Seenorway says:

          He he, yes, OK, but my message was written in English? (The post titled ‘What happened?)
          And by the way: I admire you for trying. Norwegian is definitely not the easiest language to learn!
          And you’re on the right track. The ‘nature method’ is a winner!

Leave a Reply

